טקסט הודעת פורום
12/20/2008 6:47:00 PM
אלי בן-נון
יש איזה גומיה
נושא:
יש איזה גומיה
תאריך:
12/20/2008 6:47:00 PM
מחבר/ת:
אלי בן-נון
שיושבת בכל צד של המזלג...שמונעת כניסה של לכלוך
חזרה לפורום