טקסט הודעת פורום
| 12/20/2008 7:05:00 PM |
|
נושא: אני לא מצליח להבין תאריך: 12/20/2008 7:05:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי
למה אתה כלכך משקיע ומתאמץ לסדר את הקרוס האלה כשהם מאוד ישנות כבר וכמעט שום דבר בהם הוא לא כמו שצריך ובתור אופני קרוס הם לא מספיק איכותיות לא? והם לא חזקות כדי להחזיק קפיצות אז תן לי הסבר למה אתה כלכך מנסה להחיות אותם
|
חזרה לפורום |
|
|