טקסט הודעת פורום
| 12/20/2008 8:07:00 PM |
|
נושא: צריך עזרה בהחלטה חשובה !! תאריך: 12/20/2008 8:07:00 PM
מחבר/ת: שי מ
יש לי שילדה 243 והחלקים זה מהאופניים הקודמות ..
עכשיו אני צריך להחליט מה לקנות קודם גלגלים של SPANK או בולם DJ2 ??
מה יותר דחופ ועם מישהו גם יודע איפה לקנות כול אחד מהם ??
או כמה עולה כול אחד ??
|
חזרה לפורום |
|
|