הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/20/2008 8:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  צריך עזרה בהחלטה חשובה !!
נושא: צריך עזרה בהחלטה חשובה !! תאריך: 12/20/2008 8:07:00 PM
מחבר/ת: שי מ

יש לי שילדה 243 והחלקים זה מהאופניים הקודמות ..

עכשיו אני צריך להחליט מה לקנות קודם גלגלים של SPANK או בולם DJ2 ??

מה יותר דחופ ועם מישהו גם יודע איפה לקנות כול אחד מהם ??

או כמה עולה כול אחד ??


חזרה לפורום