נושא: אענה בשמו - גם בגלל שכבר הסביר זאת בפורום תאריך: 12/21/2008 7:24:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
יש לו זכרונות טובים מהאופניים, והוא רוצה להשמיש אותם. אין לו שום אשליות שהם יהיו יותר טובים/יעילים/זולים מאופניים שאפשר לקנות היום, אבל זה עניין אספני. קצת כמו אלה שמשפצים מכוניות ישנות, ואפילו נוסעים בהן.
וגם לי יש מין הנאה בלנסות לייעץ....
|