הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/21/2008 5:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  דבר ראשון תודה רבה ...
נושא: דבר ראשון תודה רבה ... תאריך: 12/21/2008 5:27:00 PM
מחבר/ת: שי מ

דבר שני .. ב-2 אין לי חתיכת מתכת בין הרפידות זה יוכל להיות(יש לי הייס ניין) ?.??

ודבר אחרון כמה עולה רפידות אורגניות והאם הם מחזיכות יותר ?..



חזרה לפורום