הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/21/2008 11:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  לדעתי
נושא: לדעתי תאריך: 12/21/2008 11:17:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

קודם בולם אחרי זה גלגלים
למרות ששניהם חשובים פחות או יותר באותה מידה בולם עושה את החוויה של הרכיבה יותר טובה וזה ישפר את האופפניים במלא
אם אתה כבר עכשיו קופץ דברים גדולים אז אולי עדיף לך קודם גלגלים וכמה שיותר מהר להחליף בולםכי זה מסוכן מצד שלישי גם הבולם שיש לך עכשיו וגם הגלגלים יכולים להישבר דיי בקלות אם עודבים איתם קשה ככה שלדעתי להחליף לפי מה שיוצא לך וכמה שיותר מהר
אין לי מושג איפה קונים ומחירים


חזרה לפורום