טקסט הודעת פורום
12/22/2008 4:02:00 PM
ד ק
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
12/22/2008 4:02:00 PM
מחבר/ת:
ד ק
תודה רבה על תשובתך, מזמן אני לא רוכב על בולמים, ככה נקי יותר והכוח הולך ישירות לגלגלים. הייתי שמח לשמוע גם ממישהו שנוסע יותר עיר וכביש.
חזרה לפורום