הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/22/2008 4:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ד ק עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 12/22/2008 4:02:00 PM
מחבר/ת: ד ק

תודה רבה על תשובתך, מזמן אני לא רוכב על בולמים, ככה נקי יותר והכוח הולך ישירות לגלגלים. הייתי שמח לשמוע גם ממישהו שנוסע יותר עיר וכביש.


חזרה לפורום