טקסט הודעת פורום
12/22/2008 6:16:00 PM
שי מ
לגבי האלכוהול ץ...
נושא:
לגבי האלכוהול ץ...
תאריך:
12/22/2008 6:16:00 PM
מחבר/ת:
שי מ
עברתי בכל העיר (הרצליה) ולכולם יש רק אלכוהול 70% או אציטון ?!.
מה כדי לעשות ?!?
חזרה לפורום