הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/22/2008 6:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  לגבי האלכוהול ץ...
נושא: לגבי האלכוהול ץ... תאריך: 12/22/2008 6:16:00 PM
מחבר/ת: שי מ

עברתי בכל העיר (הרצליה) ולכולם יש רק אלכוהול 70% או אציטון ?!.

מה כדי לעשות ?!?


חזרה לפורום