הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/22/2008 8:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  SS
נושא: SS תאריך: 12/22/2008 8:46:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

הי אני הפכתי את הזנב קשיח שלי לסינגל ספיד רק קניתי מותחן שרשרת מאיבי
ההרגשה די מוזרה בהתחלה אבל די מרגיש נח כרגע עוד לא העזתי לקחת לשטח אלא רק בשכונה
הישתמשתי בגלגל הקידמי 32 שן ןשמתי בש גרד בימקום ה44 שיניים הורדתי את ה22 שיניים ואת כל המעבירים
בימקום ליקנות גלגל שיניים יעודי לSS פשוט פירקתי את הקסטה והוצאתי מימנה את הגגש 20 שיניים עשיתי על המחרטה בבית שני ספיסרים הקוטר הפנימי למי שמעונין הוא 34.7
בקיצור מחכה להרגיש אותם השטח (רק קצת אומץ) :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:


חזרה לפורום