נושא: שאלה בנושא נאבות תאריך: 12/22/2008 9:33:00 PM
מחבר/ת: שי .
שלום.. בנאבה האחורית שלי כבר גמורה ולא שווה לטפל בה.. אני מחפש נאבה טובה שתתאים לשימושי AM שלא תשקול כמו טנק.. זה יישמע קצת מוזר אבל אני אוהב את הרעש של הפריילוף [הטיקים האלה שמפדלים אחורה] אז אני מחפש נאבה רועשת :D למרות שזו רק העדפה.. אני רוצה נאבה שלא תעלה על ה 450 ש"ח.. תודה לעוזרים שי
|