טקסט הודעת פורום
| 12/22/2008 9:53:00 PM |
|
נושא: האופניים נגנבו תאריך: 12/22/2008 9:53:00 PM
מחבר/ת: ד ק
חזרתי לתל אביב מהעבודה והאופניים נגנבו, למרות שהיו קשורות ליד השומרים בתחנת השלום עם שרשר מהטובים. למי שרואה SCOTT SUB 30 אפורות חדשות גלגלי 700 במחיר מצחיק שירים טלפון ל 0548140675
|
חזרה לפורום |
|
|