הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/22/2008 9:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ד ק עם תוכן  האופניים נגנבו
נושא: האופניים נגנבו תאריך: 12/22/2008 9:53:00 PM
מחבר/ת: ד ק

חזרתי לתל אביב מהעבודה והאופניים נגנבו, למרות שהיו קשורות ליד השומרים בתחנת השלום עם שרשר מהטובים. למי שרואה SCOTT SUB 30 אפורות חדשות גלגלי 700 במחיר מצחיק שירים טלפון ל 0548140675


חזרה לפורום