הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/23/2008 3:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי בן-נון עם תוכן  צבעתי...!
נושא: צבעתי...! תאריך: 12/23/2008 3:10:00 AM
מחבר/ת: אלי בן-נון

יצא מדהים..!
קודם כל הורדנו את כל הצבע עד למצב של מתכת חשופה..(היה סיוט לשייף..)
ביקשתי כבר מהפחח שיעשה לי תוספות של חיזוקים במקומות מסויימים..
אז הוא עשה לי את זה ממש חזק..(ריתוח שלCO)
ועשיתי את האמצע של הגוף שחור מטאלי ..משהו ממש יפה..!
ואת המזלג וזרוע האחורית של הבולם עשיתי בלבן פנינה שמתחלף לכחול עם זוויות מסויימות של האור..(צבע מדהים...לא רואים כאלה דברים!)...

ובסוף 2 שכבות לקה שמבריקה ושומרת על הצבע...

בקיצור יצא מפציץ..!

שהכל יהיה מורכב אני יעלה תמונות...


חזרה לפורום