טקסט הודעת פורום
12/23/2008 6:56:00 PM
רונן
אופני "29
נושא:
אופני "29
תאריך:
12/23/2008 6:56:00 PM
מחבר/ת:
רונן
האם משהוא יודע איזה חברה מוכרת "29 במידות גדולות, כלומר 23
או xxl. גם ניינר וגם גארי פישר לא מחזיקים יותר ממידה 21.
תודה מראש
חזרה לפורום