הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/23/2008 9:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי ס עם תוכן  נגנבו טרק 4500 באזור בקעת אונו
נושא: נגנבו טרק 4500 באזור בקעת אונו תאריך: 12/23/2008 9:29:00 PM
מחבר/ת: שי ס

אם מישהו נתקל בטרק 4500 בצבע בורדו עם לא מעט תוספות כמו פדלים SPD, פנס ונצנץ, מגן קוולר על הצ´יין סטיי, ספידומטר לבן של פלנט-בייק וכנף מוזרה וכמו כן איזשהו מתאם ברזל על מוט האוכף, נא ליצור קשר ולהזהר - זה שלי וזה גנוב! :mad:

אה- והם נראים כמו בתמונה רק קצת יותר משומשים.
למודיע הישר מובטח פרס!


חזרה לפורום