הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/24/2008 9:05:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ady ury עם תוכן  אל תתרגש יותר מדי....כולה 2000 ש"ח לא ?
נושא: אל תתרגש יותר מדי....כולה 2000 ש"ח לא ? תאריך: 12/24/2008 9:05:00 AM
מחבר/ת: ady ury

תחשוב על אלה המסכנים שנגנבו מהם אופניים ביותר מ- 15K (טוב שקניתי משומש) !!!
תאמין לי לא אמורים להתחבר לאופניים כאלה זולים...
נכון שמבאס אבל לא כואב !!!
אני מקווה לך בהצלחה (למרות שאני פסימי)

הכל נאמר מלב טוב !!! :(


חזרה לפורום