נושא: אל תתרגש יותר מדי....כולה 2000 ש"ח לא ? תאריך: 12/24/2008 9:05:00 AM
מחבר/ת: ady ury
תחשוב על אלה המסכנים שנגנבו מהם אופניים ביותר מ- 15K (טוב שקניתי משומש) !!! תאמין לי לא אמורים להתחבר לאופניים כאלה זולים... נכון שמבאס אבל לא כואב !!! אני מקווה לך בהצלחה (למרות שאני פסימי)
הכל נאמר מלב טוב !!! :(
|