הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/24/2008 9:21:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני גרנות עם תוכן  שלום יואל,אני קורה את ההתפתחויות
נושא: שלום יואל,אני קורה את ההתפתחויות תאריך: 12/24/2008 9:21:00 AM
מחבר/ת: בני גרנות

בנושא השילדה ואני רוצה לחזק את עניין הפניה ליצרן כי רק כך תוכל לקבל את מבוקשך.
לצערי רוב היבואנים בארץ מסתתרים סביב עניין הקונה המקורי אך זה קשקוש כי היצרן נותן אחריות על השילדה ולא על מי שרוכב עליה אז מה זה משנה אם זה הבעלים הראשונים או השניים של האופניים.כמו ברכבים אם מכרת את הרכב שלך שנמצא עדיין במסגרת אחריות הבעלים השניים עדיין נהנים ממסגרת זו (קיים ברוב יבואני הרכבים).
יש לי חבר שקנה אופני סנטה קרוז מהאינטרנט אך לאחר שנה נשברה השילדה,פנה ליבואן שסירב לטפל בו לכן פנה ליצרן והוא הנחה את היבואן להחליף לו.

בהצלחה


חזרה לפורום