טקסט הודעת פורום
| 12/24/2008 9:52:00 AM |
|
נושא: קרניים תאריך: 12/24/2008 9:52:00 AM
מחבר/ת: אייל פרוסט
מיהו מכיר קרניים שניתן להרכיב על הגריפים (בלי לחתוך מהם חתיכה או להזיז אותם)? אני רוצה את האופציה להרכיב לפני נסיעות XC ולעבודה ולהסיר לקראת AM בלי לשחק עם הגריפים עצמם.
|
חזרה לפורום |
|
|