הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/24/2008 10:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל פרוסט עם תוכן  הרסתי הברגה בשילדה
נושא: הרסתי הברגה בשילדה תאריך: 12/24/2008 10:10:00 AM
מחבר/ת: אייל פרוסט

הי,
הברגתי עקום את אחד הברגים של מחזיק הבקבוק מים והלכה ההברגה (העסק מסתובב חופשי -לא יוצא ולא נכנס). לא קריטי אך מבאס.
מה ניתן לעשות?


חזרה לפורום