טקסט הודעת פורום
| 12/24/2008 10:10:00 AM |
|
נושא: הרסתי הברגה בשילדה תאריך: 12/24/2008 10:10:00 AM
מחבר/ת: אייל פרוסט
הי, הברגתי עקום את אחד הברגים של מחזיק הבקבוק מים והלכה ההברגה (העסק מסתובב חופשי -לא יוצא ולא נכנס). לא קריטי אך מבאס. מה ניתן לעשות?
|
חזרה לפורום |
|
|