הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/24/2008 10:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  להבריז
נושא: להבריז תאריך: 12/24/2008 10:55:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים

מה זאת אומרת לא יוצא ולא נכנס? אם הבורג הוברג באלכסון הוא צריך לצאת...
בכל אופן אחרי שתוציא אפשר להבריז(אולי)


חזרה לפורום