טקסט הודעת פורום
12/24/2008 10:55:00 AM
אריאל הרים
להבריז
נושא:
להבריז
תאריך:
12/24/2008 10:55:00 AM
מחבר/ת:
אריאל הרים
מה זאת אומרת לא יוצא ולא נכנס? אם הבורג הוברג באלכסון הוא צריך לצאת...
בכל אופן אחרי שתוציא אפשר להבריז(אולי)
חזרה לפורום