הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/24/2008 10:56:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  הגודל נשמע לי גבולי עבור הגובה שלך
נושא: הגודל נשמע לי גבולי עבור הגובה שלך תאריך: 12/24/2008 10:56:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אולי גבוה מדי.
האופניים כשלעצמם הם טובים ומוצלחים, אבל אני לא חושב שאתה צריך דיסקים, למשל, במחיר כזה.

ותסביר לי, למה צריך "מוט כידון ארוך"?



חזרה לפורום