טקסט הודעת פורום
| 12/24/2008 10:56:00 AM |
|
נושא: הגודל נשמע לי גבולי עבור הגובה שלך תאריך: 12/24/2008 10:56:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אולי גבוה מדי. האופניים כשלעצמם הם טובים ומוצלחים, אבל אני לא חושב שאתה צריך דיסקים, למשל, במחיר כזה.
ותסביר לי, למה צריך "מוט כידון ארוך"?
|
חזרה לפורום |
|
|