טקסט הודעת פורום
| 12/24/2008 11:18:00 AM |
|
נושא: ככה הוא מוכר את האופניים... תאריך: 12/24/2008 11:18:00 AM
מחבר/ת: דניאל א
בקשר למוט כידון אני יכול להחליף בחזרה לאחד הקצר יותר.. בקשר לדיסקים אם אני משקיע אני מעדיף פעם אחת לשלם קצת יותר במקום לשדרג כל הזמן... בלי דיסקים אני יכול לקנות את אותו הדגם חדש ב 2400..
|
חזרה לפורום |
|
|