נושא: יופי- אני יודע מה זה כסף. תאריך: 12/24/2008 12:52:00 PM
מחבר/ת: שי ס
וגם את ההזדהות שאתה רוחש לי. אבל זה אופניים נשמה! כל יום 25 ק"מ לעבודה וחזרה. עכשיו אני נוסע לעבודה עם זוג שעלה כמו שלך והם יד שנייה... וזה לא תענוג גדול.
אבל אני כועס (על עצמי) - לא ביקשתי פה בפורום רחמים. ביקשתי שתדעו שהאופניים שלי אולי יגיעו אליכם יום אחד - ואז אולי גם יום אחד נפגש... :suss:
|