הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/24/2008 4:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי ס עם תוכן  זה לא היה הכי ברור
נושא: זה לא היה הכי ברור תאריך: 12/24/2008 4:27:00 PM
מחבר/ת: שי ס

:) ובטח לא שאתה גם נאלצת להגיד שלום לגלגלים שלך... בכל "אופן"- מחר יהיו חדשים (או יד שניה) ואם לא מחר אז מחרתיים!

יום טוב ושלא נדע מצרות כאלו ובכלל.




חזרה לפורום