טקסט הודעת פורום
| 12/24/2008 4:27:00 PM |
|
נושא: זה לא היה הכי ברור תאריך: 12/24/2008 4:27:00 PM
מחבר/ת: שי ס
:) ובטח לא שאתה גם נאלצת להגיד שלום לגלגלים שלך... בכל "אופן"- מחר יהיו חדשים (או יד שניה) ואם לא מחר אז מחרתיים!
יום טוב ושלא נדע מצרות כאלו ובכלל.
|
חזרה לפורום |
|
|