הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/24/2008 5:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יונה לוי עם תוכן  קרה לי מקרה דומה
נושא: קרה לי מקרה דומה  תאריך: 12/24/2008 5:42:00 PM
מחבר/ת: יונה לוי

תדביק את הטבעת ממעל ההברגה בסלוטייפ ואז תסובב את הבורג ההברגה לא הלכה זה רק מסתובב לאחר מכן תדביק עם טיפה סופרגלו


חזרה לפורום