טקסט הודעת פורום
12/24/2008 5:42:00 PM
יונה לוי
קרה לי מקרה דומה
נושא:
קרה לי מקרה דומה
תאריך:
12/24/2008 5:42:00 PM
מחבר/ת:
יונה לוי
תדביק את הטבעת ממעל ההברגה בסלוטייפ ואז תסובב את הבורג ההברגה לא הלכה זה רק מסתובב לאחר מכן תדביק עם טיפה סופרגלו
חזרה לפורום