הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/24/2008 6:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם גרימברג עם תוכן  אם תעשה את זה תאבד את האחיזה שלהם.
נושא: אם תעשה את זה תאבד את האחיזה שלהם. תאריך: 12/24/2008 6:15:00 PM
מחבר/ת: נועם גרימברג

והם יחליקו על הגריפים, או איתם. לכן לא תמצא דבר כזה.
יש גריפים ( או היו פעם) שנתפסים על החלק הפנימי של הכידון, זה יכול להתאים אבל הם לא ממש מחזיקים חזק, מה שמסביר למה לא רואים אותם יותר.


חזרה לפורום