טקסט הודעת פורום
12/24/2008 6:22:00 PM
נמרוד רוימי
סחטיין עלייךrating: :rating:
נושא:
סחטיין עלייךrating: :rating:
תאריך:
12/24/2008 6:22:00 PM
מחבר/ת:
נמרוד רוימי
:אם מותר לי לשאול כמה עלתה הבובה? :confused: ואיפה התמונה :confused: של הקפיצה?
חזרה לפורום