הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/24/2008 6:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  מה זה ?!?
נושא: מה זה ?!? תאריך: 12/24/2008 6:30:00 PM
מחבר/ת: שי מ

מישהו יודע מזה דבר המסומן !?

ומישהו יודע אולי איפה קונים חלקים של 243 ?.



חזרה לפורום