נושא: "שלי" יותר יפות....:S....תתחדשששששששששששש תאריך: 12/25/2008 8:12:00 AM
מחבר/ת: ady ury
מה שהפתיע אותי שהגאומטריה של ה- 7 שלך היא פחות קיצונית מהדמו 8....
אגב...אתה שמת את הגלגלים האלו ? :confused:
יאללה תבוא כבר למנרההההההההההההההההההה
לא חבל להשביט אותם באיזה שביל AM מעאפאן ?
שבת יש מנרההההההההההההההההההההה
|