הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/25/2008 8:12:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ady ury עם תוכן  "שלי" יותר יפות....:S....תתחדשששששששששששש
נושא: "שלי" יותר יפות....:S....תתחדשששששששששששש תאריך: 12/25/2008 8:12:00 AM
מחבר/ת: ady ury

מה שהפתיע אותי שהגאומטריה של ה- 7 שלך היא פחות קיצונית מהדמו 8....

אגב...אתה שמת את הגלגלים האלו ? :confused:


יאללה תבוא כבר למנרההההההההההההההההההה


לא חבל להשביט אותם באיזה שביל AM מעאפאן ?

שבת יש מנרההההההההההההההההההההה


חזרה לפורום