טקסט הודעת פורום
12/25/2008 9:09:00 AM
נירן ציקמן
kona stinky
נושא:
kona stinky
תאריך:
12/25/2008 9:09:00 AM
מחבר/ת:
נירן ציקמן
תנו לי חוות דעת לקונה סטינקי 2005 או 2007. בשניהם החלקים טובים והמחיר הוא 6000.
תודה. :cool: ;) :cool:
חזרה לפורום