הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/25/2008 9:09:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נירן ציקמן עם תוכן  kona stinky
נושא: kona stinky תאריך: 12/25/2008 9:09:00 AM
מחבר/ת: נירן ציקמן

תנו לי חוות דעת לקונה סטינקי 2005 או 2007. בשניהם החלקים טובים והמחיר הוא 6000.
תודה. :cool: ;) :cool:


חזרה לפורום