הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/25/2008 10:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר נחום עם תוכן  מה זה השאלה הזאת?
נושא: מה זה השאלה הזאת? תאריך: 12/25/2008 10:10:00 AM
מחבר/ת: עומר נחום

בטח ש2007
שנתיים מעל זה משמעותי ביותר
ה2007 אחלה ואם זה מה שישי בתמונה אז הם מעולות
אני רואה על 2006 מרוצה מכל רגע שקניתי אותם!!כיף לרכב איתם ואין בעיות טפו טפו טפו :rating:


חזרה לפורום