טקסט הודעת פורום
12/25/2008 2:08:00 PM
גיא בראל
סחטיין,סרטון ...
נושא:
סחטיין,סרטון ...
תאריך:
12/25/2008 2:08:00 PM
מחבר/ת:
גיא בראל
יפה מאוד,מצולם קצת לאט מדי לדעתי
אבל המעברים יפים וזויות הצילום טובות :rating:
חזרה לפורום