הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/25/2008 2:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חזי גלבוע עם תוכן  אני אומר תמתין ותחסוך לשדרוג קצת יותר רציני
נושא: אני אומר תמתין ותחסוך לשדרוג קצת יותר רציני  תאריך: 12/25/2008 2:36:00 PM
מחבר/ת: חזי גלבוע

תראה אם כבר אתה רוצה לשדרג לפי ראות עיני תעשה את זה למשהוא שבאמת יתן תחושה של כיף ושיפור , בסכום שאתה אומר לא נראה לי שאתה יכול לקנות מוצר מאוש טוב ואולי שווה להמתין אם זה קצת . בכל אופן זו רק דעתי .
העיקר שתהינה מה שלא טתחליט!!!
חזי


חזרה לפורום