נושא: אני אומר תמתין ותחסוך לשדרוג קצת יותר רציני תאריך: 12/25/2008 2:36:00 PM
מחבר/ת: חזי גלבוע
תראה אם כבר אתה רוצה לשדרג לפי ראות עיני תעשה את זה למשהוא שבאמת יתן תחושה של כיף ושיפור , בסכום שאתה אומר לא נראה לי שאתה יכול לקנות מוצר מאוש טוב ואולי שווה להמתין אם זה קצת . בכל אופן זו רק דעתי . העיקר שתהינה מה שלא טתחליט!!! חזי
|