הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/25/2008 6:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  מברז 5 ממ
נושא: מברז 5 ממ תאריך: 12/25/2008 6:02:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

ולחלוץ את הבורג אם יש עדיין קצה תפוס אותו עם פלייר פטנט והברק החוצה אם התותב של ההברגה הישתחרר זאת בעיה אחרת תיצתרך לופוס עם פלייר את הטבעת ולהבריג את הבורג החוצה ואז לעבור עם מברז(אם תירצה יש לי)
דורון :|


חזרה לפורום