נושא: דרופים בנווה שלום???..... תאריך: 12/25/2008 7:20:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
איפה?על הסינגל עצמו אין דרופים,משהו שפיספסתי? יש אחלה גאפים,אחלה ברמים,פצצה של קיקרים,רק השיפוע בתחילת הסינגל תלול, כל היתר במגמת ירידה אך לא תלול מדי,החברה שבנו אותו השקיעו הרבה מחשבה ותכנון הבעיה היחידה שהוא קצר יחסית ואם אתה טורח לטפס אותו משביל האש תתכונן לירוק הרבה דם ואולי יעוף לך איזה פיסטון בלב :laugh:
|