נושא: אתה כניראה שואל בגלל מזג האויר תאריך: 12/25/2008 9:09:00 PM
מחבר/ת: טיגרן ארוטיוניאן
אז ככה - מחר צפוי גשם מדי פעם בעמקי הצפון (כניראה שזה גם כולל את עמק החולה. אבל גם אם לא יהיה גשם מחר, אז ביומיים האחרונים כולל היום בלילה יש גשם. שזה אומר שיש הרבה בוץ ושלוליות. אם אתה יודע לתפקד במצבים כאלה, אז אין בעיה, אבל אם האדמה תהיה בוצית וחלקלקה אז יהיו לך העיות בנחיתות אחרי כל דרופ אפילו קטן. שבת- מעונן חלקית, ואם יהיה מספיק שמש אז הכל יתיבש, למרות שקשה לי להאמין כי הטמפרטורה הממוצעת בשבת עומדת על 17 מעלות. אני גם תיכננתי לנסוע לשם מיום שלישי, אבל התחזיות מאוד מאכזבות.
|