טקסט הודעת פורום
12/25/2008 9:24:00 PM
ben g
db
נושא:
db
תאריך:
12/25/2008 9:24:00 PM
מחבר/ת:
ben g
אם אתה עובד בחנות אופניים אז דבר עם היבואן, מוטו-אופן.
למרות שלא נראה לי שהם מביאים את הצמיגים האלו
חזרה לפורום