הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/25/2008 9:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ben g עם תוכן  db
נושא: db תאריך: 12/25/2008 9:24:00 PM
מחבר/ת: ben g

אם אתה עובד בחנות אופניים אז דבר עם היבואן, מוטו-אופן.

למרות שלא נראה לי שהם מביאים את הצמיגים האלו


חזרה לפורום