הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/25/2008 10:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  ...
נושא: ... תאריך: 12/25/2008 10:11:00 PM
מחבר/ת: שי מ

אהה אז מוטו אופן זה היבואן של דה בומב ? יש לך אולי פלאפון ?.

ואתה יודע אולי עם הוא יוכל להביא לי כאלה ?


חזרה לפורום