טקסט הודעת פורום
12/25/2008 10:11:00 PM
שי מ
...
נושא:
...
תאריך:
12/25/2008 10:11:00 PM
מחבר/ת:
שי מ
אהה אז מוטו אופן זה היבואן של דה בומב ? יש לך אולי פלאפון ?.
ואתה יודע אולי עם הוא יוכל להביא לי כאלה ?
חזרה לפורום