טקסט הודעת פורום
12/25/2008 10:37:00 PM
Bar A
לא יודע
נושא:
לא יודע
תאריך:
12/25/2008 10:37:00 PM
מחבר/ת:
Bar A
לא יודע אחי אני גר בק"ש וירד הרבה גשם אז כנראה שיש שם הרבה בוץ בסינגלים
חזרה לפורום