טקסט הודעת פורום
12/25/2008 10:51:00 PM
Bar A
מגניב
נושא:
מגניב
תאריך:
12/25/2008 10:51:00 PM
מחבר/ת:
Bar A
אחלה סירטון והאופניים שיש שם לרייר עלהם :D תגיד לזה עם ה-ironhorse שיש לו טעם טוב באופניים גם לי יש כאלה(לא כמו בתמונה של הפוום יותר ישנות)
חזרה לפורום