הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/26/2008 12:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלמוג קניון עם תוכן  עזרה
נושא: עזרה תאריך: 12/26/2008 12:02:00 AM
מחבר/ת: אלמוג קניון

יש פה מישהו שמוכר נאבה של 20 מ"מ?
וגם איזה בולם טוב לדירט?
ישלי פיירבול ואני רוצה לשדרג אותם.
אם יש עוד דברים שכדאי לי לשפר בפיירבול אתם יכולים לתת חוות דעת.


חזרה לפורום