טקסט הודעת פורום
12/26/2008 1:50:00 AM
אלי בן-נון
יישור אוזן מברזל...
נושא:
יישור אוזן מברזל...
תאריך:
12/26/2008 1:50:00 AM
מחבר/ת:
אלי בן-נון
איך מיישרים?
סתם עם מלחציים?
או שיש לכם אולי איזה שיטה יותר טובה לתת לי?
חזרה לפורום