הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/26/2008 9:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ד ק עם תוכן  נגנבו SCOTT SUB 30
נושא: נגנבו SCOTT SUB 30 תאריך: 12/26/2008 9:10:00 PM
מחבר/ת: ד ק

כל החלקים סטוק, עם קרניים שנתפסות בבפנים של הקידון. צבע אפור מידה S עם גלגלי 700, בגלגל אחורי סריטה אלכסונית בחישוק. חדשות, בנות 6 שבועות.
האופניים נגנבו יום ראשון שעבר באזור תחנת רכבת השלום.

אם מישהו רואה או מציעים לו נא להתקשר 0548140676


חזרה לפורום