נושא: נגנבו SCOTT SUB 30 תאריך: 12/26/2008 9:10:00 PM
מחבר/ת: ד ק
כל החלקים סטוק, עם קרניים שנתפסות בבפנים של הקידון. צבע אפור מידה S עם גלגלי 700, בגלגל אחורי סריטה אלכסונית בחישוק. חדשות, בנות 6 שבועות. האופניים נגנבו יום ראשון שעבר באזור תחנת רכבת השלום.
אם מישהו רואה או מציעים לו נא להתקשר 0548140676
|