הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/27/2008 7:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  השדרוג הראשון שאני עשיתי להם היה SS
נושא: השדרוג הראשון שאני עשיתי להם היה SS תאריך: 12/27/2008 7:50:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

מערכת ההילוכים שלהם לא משהו, ולדירט אתה לא צריך בכלל הילוכים.
אם זה לא דגם 2008 אז יש לך שם דרופאאוטים אופקיים עם מותחנים מובנים, מה שהופך את זה לממש מתבקש.
חוץ מזה - השדרוגים שאתה מדבר עליהם אכן משמעותיים.


חזרה לפורום