טקסט הודעת פורום
| 12/27/2008 11:45:00 AM |
|
נושא: איתן תאריך: 12/27/2008 11:45:00 AM
מחבר/ת: רז רפאלי
לא הייתי בטוח אם זה כדאי, אז אני שמח שהעלת את זה איך אתה מכבס את המגנים? כביסה רגילה? הם לא מתבלים? הסקוץ´ נשמר? והחלקים מפלסטיק? מה לגבי כפפות?
אני רוכב עם 661 ידיים ורגלייים וכפפות Fox Bomber
|
חזרה לפורום |
|
|