הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/27/2008 11:52:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  eyal shif עם תוכן  אבד סרט לחימום אוזניים
נושא: אבד סרט לחימום אוזניים תאריך: 12/27/2008 11:52:00 AM
מחבר/ת: eyal shif

אבד לי סרט חימום אוזניים של TREK ביער אשתאול בשבת 27.12.08. המוצא הישר מתבקש ליצור איתי קשר במספר 054-9720271. תודה רבה, אייל.


חזרה לפורום