טקסט הודעת פורום
| 12/27/2008 11:52:00 AM |
|
נושא: אבד סרט לחימום אוזניים תאריך: 12/27/2008 11:52:00 AM
מחבר/ת: eyal shif
אבד לי סרט חימום אוזניים של TREK ביער אשתאול בשבת 27.12.08. המוצא הישר מתבקש ליצור איתי קשר במספר 054-9720271. תודה רבה, אייל.
|
חזרה לפורום |
|
|