הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/27/2008 2:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כביסת מגינים
נושא: כביסת מגינים תאריך: 12/27/2008 2:39:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אני מעדיף במיים קרים (30 מעלות), אבל אשתי מכניסה אותם מדי פעם ל60מעלות - ואחרי יותר משנה עם מגיני רגליים של רוקגארדן אין סימנים של בלאי. כך גם לגבי מגינים קודמים שהיו לי.
ריפודים פנימיים של הקסדה עוברים כביסה רק מדי כמה שבועות - אבל כשנתיים של שימוש והכל מעולה.
עם סקוטשים לא אמורה להיות בעיה, ובטמפרטורות נמוכות גם הגומי לא אמור להינזק.

הבעיה היחידה שנוצרה אצלי בציוד מיגון של אופניים בעקבות כביסה - היא בחלקי עור של כפפות, שאחרי כשנתיים של שימוש אינטנסיבי וכביסות רבות מספור התחילו להתפורר. שאר חלקי הכפפה כמו חדשים - מה שקצת מקומם, כי צריך כפפות חדשות למרות שרוב הכפפה במצב טוב.


לא מכיר אישית את המיגונים שאצלך - אבל יש להניח שזה דומה.


חזרה לפורום