הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/27/2008 3:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן ל עם תוכן  לדעתי:
נושא: לדעתי: תאריך: 12/27/2008 3:33:00 PM
מחבר/ת: רומן ל

אני חושב שיותר נכון להפעיל שיקול דעת. אם בזמן הרכיבה אתה רואה שצמיג שלך צובר יותר ויותר בוץ, ולא מספיק להתנקות בעצמו, אזי אולי עדיף לעצור ולהוריד את הבוץ ידנית.כמובן שישנם צמיגים אשר מתאימים לרכיבה בבוץ יותר, כיוון שהם מיועדים לרכיבה כזו והם מתנקים מהר יותר מצמיג שלא מיועד לבוץ.




חזרה לפורום