נושא: בקשת עזרה תאריך: 12/27/2008 5:10:00 PM
מחבר/ת: נבו טל-אור
באופני השטח שלי (טרק 4300 שנת 2006) גיליתי היום לא מעט חלודה על השרשרת. הרכיבה האחרונה הייתה לפני כ3 ימים באזור עמוס אפר ומעט בוץ וכשהגעתי ניקיתי היטב עם צינור בלחץ גבוהה. פרט לכך הכל תקין. איך משמרים את השרשרת וכיצד נמנעים מחלודה?
ברצוני להתקין באופני הכביש שלי (ספשלייזינג דגם אלז 2005 מידה 58 ) איירובאר. על מה הייתם ממליצים לי ללכת? אני רוכב פעמיים בשבוע לערך 60-90 ק"מ במהירות של 35-45 קמ"ש. אשמח לקבל הכוונה ראשונית.
תודה רבה מראש על התשובות וחג שמח :) נבו טל-אור.
|