טקסט הודעת פורום
| 12/27/2008 7:40:00 PM |
|
נושא: מה אחי .. כמו שזה נשמע תאריך: 12/27/2008 7:40:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
פקק לגריפ או יותר נכון לקידון. נכון לקידון יש חורים בצדדים ? אז לשם .. נפשט את זה עוד .. אם יש לך את החור שמה ואתה מניח את האופניים על בוץ או משהו נכנס לשם בוץ. אם יש לך את הפקקים האלה זה לא יקרה :p
|
חזרה לפורום |
|
|