הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/27/2008 7:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  מה אחי .. כמו שזה נשמע
נושא: מה אחי .. כמו שזה נשמע תאריך: 12/27/2008 7:40:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

פקק לגריפ או יותר נכון לקידון.
נכון לקידון יש חורים בצדדים ? אז לשם .. נפשט את זה עוד ..
אם יש לך את החור שמה ואתה מניח את האופניים על בוץ או משהו נכנס לשם בוץ. אם יש לך את הפקקים האלה זה לא יקרה :p


חזרה לפורום