הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/27/2008 10:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  לגבי הטרק
נושא: לגבי הטרק תאריך: 12/27/2008 10:24:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

כמה דברים
דבר ראשון אפפעם לא כדאי לשטוף בלחץ גבוה כי זה מכניס לכלוך למיסבים והורס אותם
ולגבי החלודה תמיד תמיד אחרי שטיפה/ניקוי שלא יהיה וגם רצוי אחרי כל כמה רכיבות שוטפים את השרשרת ואז (מאוד חשוב!!) מייבשים אותה ומשמנים אותה רצוי עם שמן שמותאם לשרשרת וככה נמנעים מחלודה ומקבלים פעולה יותר שקטה ופחות הרסנית :P


חזרה לפורום